vi vårt och våra


lördag 23 oktober 2010

det närmar sig den stora stora FESTEN

hejsan!

Nyåret börjar dyka upp på agendan igen! Pontus har preliminärt bokat Jeppo UF igen. Är alla med på det?

Andra Frågor:

Vem skall komma?
Vad skall ätas?
När börjar vi/när slutar vi?
Skall någon spela?
Skall det snapsas eller vill vi ha välkomstdrink/efterrättsdrink?
Punsh?


Sist och slutligen, vill vi ha nyårsfest i år igen?
Och om vi vill det får alla dra ett stå till stacken som i fjol!
Man kan bidra med att hjälpa att ställa till, handla, köra grejer, städa, ha hand om anmälningar, inbjudningar, betalning, hjälpa Pontus med maten, duka, servera, sjunga en sång, fixa musiken, dra en lek...you name it! vad har ni för idéer, planer, vad vill ni göra?!

kyss. Emma

2 kommentarer:

  1. Emma! Det var ju detta jag ville att vi skulle prata om när vi var till pedros i söndas, men ja glömde helt bort det. FEST, SÅ KLART! Jeppo passar utmärkt för min del, vad anser andra?

    Folk ska komma som vi vill umgås med. Vi måste väll tillsätta nån kommité - åså får man ha avec?
    MAT MAT MAT! Vi börjar tidigt - slutar sent!

    Vore jättemysigt med spel, men spotify duger också!
    spriten ingen skillnad, bäst kanske med välkomstdrink? alla har endå massor av dricka me sig :)

    Jag gör allt jag kan! Är hemma från typ 20.12. Jag kan ha hand om taxina iår också ;)

    //Annapanna

    SvaraRadera
  2. all som int slipper hejm ele hejlt enkelt vill stann i jepo över natten får sova i min basement, hejla världen ryms tid. men man måst säg till på förhand, så e int blir så fullt. (ja bara skoja tå ja sa att hejla världen ryms
    /TOFFI

    SvaraRadera